آهنگ من افتخار دارم

آهنگ من افتخار دارم

برای آرتین مینویسم امشب برای زخمای رسیده برلب…
برای دردی که نوشته با عشق به عشق ایران برای میهن!
برای زیر تیر رقصیدن برای موندن و نترسیدن…
برای مادری که آرزوهاش همون استوخونهای پوسیدن
برای سرفه های آلوده به زخم ترکش های فرسوده!
برای شاهچراغ میشه نوشت…

______________________________


هزار هشتگ ممنوعه برای نخبه های ایرانی برای شهیدای افغانی!
برای آرش کمانگیرو به عشق قاسم سلیمانی…
برای مرد میهن آبادی برای زن زندگی آزادی!
برای همدلی و اتحاد خانواده برای حفظ خاک اجدادی…
منم به این اقتصاد اعتراض دارم ولی به این مدل اعتراضم انتقاد دارم!
منم به آزادی بیان اعتقاد دارم ولی بین حق و باطل انتخاب دارم…

 

ایلیا مشرفی منم به این اقتصاد اعتراض دارم

 


دیدگاه‌ها (۳)

عالی واقعا


عالی بود ممنون از سایتتون


خوب بود

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی