اهنگ اعتراض میکنم

اهنگ اعتراض میکنم

اعتراض من به جا اعتراض تو به جا
اعتراض، حق ماست اعتراض، حق ماست
من به عده ای که فرصتی اگر شود مثل
گرگ زوزه می کشند اعتراض میکنم
مثل کرکسان منتظر به لقمه های
مرده دلخوشند اعتراض می کنم
اعتراض من به این تحجر مدرن
اعتراض من به اغتشاش بی ثمر
به شهروند بی خبر، همیشگی ست همیشگی ست
ننگ بر کسی که گفته زنده نیست زن
ما که قرن هاست گفته ایم
زندگیست زن اعتراض میکنم اعتراض وارده
اینجا جای من و تو عه، جای غریبه نیست
اعتراض کن، جای غریبه نیست
اینجا مال من و توعه، مال غریبه نیست
اعتراض کن، مال غریبه نیست
ایران جای من و تو عه، جای غریبه نیست
اعتراض کن، جای غریبه نیست
ایران مال من و توعه، مال غریبه نیست
اعتراض کن، مال غریبه نیست

من به اختلاس گله ایّ موش ها
من به اقتصاد خسته از وطن فروش ها
من به زخم های بی شمار، بر تمام باورم
روی شانه های کشورم ،بر درخت بارآورم اعتراض می کنم
عده ای که نان به نرخ روز می خورند
عده ای که آب آسیاب دشمنند
عده ای که روی خستگی میهنم دراز می کشند
عده ای که خون اینهمه شهید را
به وعده های پوچ دشمنان فروختند از من و تو نیستند
اعتراض می کنم به عده ای که هیچ نیستند.
اعتراض میکنم اعتراض وارده
اینجا جای من و تو عه، جای غریبه نیست
اعتراض کن، جای غریبه نیست
اینجا مال من و توعه، مال غریبه نیست
اعتراض کن، مال غریبه نیست
ایران جای من و تو عه، جای غریبه نیست
اعتراض کن، جای غریبه نیست
ایران مال من و توعه، مال غریبه نیست
اعتراض کن، مال غریبه نیست

 

 

پیشنهادی 

                

                


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی